واران

ساخت وبلاگ

به گزارش گروه ورزشی آنا، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها و در آستانه سال نو به فکر آماده‌سازی تیمش برای دیدار مقابل هند و عمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت‌های 2019 امارات است، در آخرین ساعات سال جاری شمسی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم ایران تبریک گفت.

در پیام سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان آماده است: «امیدوارم تمامی روزهای سال جدید ایرانی برای شما و خانواده عزیزتان مسرت‌بخش و تابنده باشد. نوروز مبارک.»

دور جدید تمرینات تیم ملی برای دیدار مقابل هند و عمان که روزهای 5 و 10 فروردین‌ماه 95 برگزار خواهد شد، از دوم فروردین‌ماه با حضور 24 بازیکنی که در لیست کی‌روش قرار دارند، آغاز می‌شود.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 145 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:19

به گزارش گروه ورزشی آنا، مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در آستانه سال نو، نوشته ای را منتشر کرد. او برای هواداران استقلال نوشت: «در واپسین ساعات سال ١٣٩٤ هستیم . اگر زنده باشیم به زودی سال جدید را تجربه خواهیم کرد . فصل جاری را در خرداد ٩٤ با انبوهی از مشکلات به جای مانده از گذشته شروع کردیم . تیم دیر بسته شد . کادر فنی فرصتی برای آماده سازی تیم نداشتند . بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند . اسکلت تیم تغییرات زیادی پیدا کرد . با هزاران مشکل ، تیم وارد بازیها شد و با لطف خداوند و حمایت هواداران عزیز و تلاش بچه ها نتایج خوبی گرفتیم . ما طبق هدفی که داشتیم ابتدا برای کسب سهمیه به میدان آمدیم چرا که نام استقلال در آسیا خالی بود و بعد از دو سال باید نام استقلال رو در مسابقات جام قهرمانان آسیا ثبت می‌کردیم . همه ارکان باشگاه زحمت کشیدند که امروز فینالیست جام حذفی و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستیم . در این مسیر سخت کادر مدیریتی ، فنی و بازیکنان تلاش زیادی داشتند . متاسفانه بازیکنی مثل روزبه رو به دلیل مصدومیت از دست دادیم اما جوانان خوبی داریم که در کنار با تجربه ها می توانند دل هواداران رو شاد کنند .»

رحمتی در ادامه نوشت: «تیم امسال جوونه و نیاز به حمایت و پشتیبانی هواداران دارند . در سالی که گذشت خیلی از بزرگان فوتبال رو از دست دادیم . مرحوم بهزادی ، مرحوم احدی ، مرحوم هادی نوروزی ، مرحوم غلامحسین مظلومی از جمله درگذشتگان فوتبالی بودند که دل همه رو غمگین کردند . همچنین منصورخان پورحیدری عزیز کسالت پیدا کرد که به لطف خدا و دعای مردم ، روند بهبودی ایشان به خوبی انجام شد و روز به روز بهتر از گذشته هستند .در سال ٩٥ ، بچه ها برای دفاع از نام استقلال خواهند جنگید و در گام اول کسب سهمیه و در گام های بعدی چشم به جامهای قهرمانی خواهیم داشت . در سال جدید منتظر حمایت همه هواداران عزیز ، نجیب و دوست داشتنی هستیم . یا علی»

البته پیش از این مظلومی هم چنین حرف هایی در استقلال زد که با انتقاد کارشناس ها روبرو شد. از نظر آنها این اظهار نظر مظلومی باعث می‌شد تا تیم انگیزه خود را برای قهرمانی از دست دهد. حالا رحمتی هم دقیقا در روزهایی این حرف ها را می زند که انتقاد از سبک بازی استقلال زیاد است و این اظهارات به نوعی نشان می‌دهد او هم امید چندانی به قهرمانی استقلال ندارد!

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:19

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، رجبعلی خسروآبادی، مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: «برای شهروندانی که نوروز امسال در پایتخت می‌مانند، پیشنهاد سفر نیم‌روزه و حتی چندروزه به شهرستان‌های استان را می‌دهیم.»

وی گفت: «در ایام نوروز برنامه ما در دو بخش تهران‌گردی نیم‌روزه برای شهروندان تهرانی و بخش دوم برای ورود سایر هموطنان از استان‌های دیگر و اقامت چند روزه در تهران برنامه‌ریزی شده است.»

خسروآبادی عنوان کرد: «تهران حتی با همه خلوتی ایام سال نو جمعیت بیشتری از استان‌های مسافرپذیر در خود جای داده است و هدف ایجاد یک جریان‌سازی در گردشگری شهرری برای پایتخت‌نشینان است.»

خسروآبادی ادامه داد: «نبود ترافیک شهری و تخفیف 40 تا 45 درصدی مراکز اقامتی در استان تهران، فرصت مناسبی برای تبلیغ تهران‌گردی شهروندان و سفر سایر هموطنان به تهران است.»

خسروآبادی اظهار کرد: «ری‌گردی در اجرای همین سیاست‌گذاری در ایام سفرهای نوروزی شهروندان است. اگر این فرهنگ‌سازی در ایام نوروز شهروندان نهادینه شود می‌توان گفت توسعه گردشگری پایدار را در تهران رغم زده‌ایم.»

وی همچنین بیان کرد: «شهروندان در گشت نیم‌روزه ری‌گردی از برج طغرل، آتشکده ری، چشمه علی و برج نقاره خانه، بقعه متبرک بازدید می‌کنند.»

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 22:19

به گزارش گروه ورزشی آنا، فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در جلسه امروز خود در زوریخ برای انتخاب نماینده خود به عنوان عضو کمیته بین المللی بازی های المپیک 2016 ریو در نهایت یوسف السرکال را برگزید.

نام السرکال در کنار شخصیت های مهم فوتبالی و برخی از رؤسای فدراسیون ها انتخاب شد تا در مورد چگونگی اجرای برنامه‌های مخصوص بازی های المپیک ریو 2016 نظارت داشته باشند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:10

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از روزنامه دبلی‌میل چاپ انگلیس، ملکه الیزابت پیشنهاد ارائه شده درباره خروج از کاخش در منطقه ویندزور برای دیدار با باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا را رد کرد.

اوباما قرار است ماه آینده میلادی به لندن سفر کند.

این روزنامه انگلیسی نوشت: «با رد این پیشنهاد، اوباما مجبور است تا با خودروی هفت تنی ضد گلوله‌اش و با همراهی دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس به دیدار ملکه انگلیس در کاخش برود.»

اوباما قرار است در سفر به انگلیس و در دیدار با مردم این کشور درباره باقی ماندن در اتحادیه اروپا سخن بگوید. این در حالی است که ملکه انگلیس معتقد است انگستان باید از این اتحادیه خارج شود.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 146 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 21:10

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از ایسنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گفت‌وگویی با بیان اینکه نقش راهیان نور در افزایش اقتدار ملی ارزشمند است، اظهار کرد: جوانان کشور با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس با مسائل آن دوران آشنا می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت تقویت فرهنگ شهادت در بین نسل جوان گفت: جوان‌ها باید به این مناطق عملیاتی سفر کنند و با این مناطق آشنا شوند.

امیر دریادار سیاری افزود: برای آشنایی با عملیات‌های دریایی نیازمند یادمان‌هایی در این باره هستیم. برای آشنایی با این عملیات‌ها نمایشگاهی ایجاد کرده‌ایم که در خرمشهر است. اگر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس امنیت خطوط مواصلاتی کشور را تامین نمی‌کرد، کشور دچار قحطی می‌شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر این فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس را حفظ نکنیم دچار تحریف می‌شود و این نوعی ظلم به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

دریادار سیاری افزود: در موضوع دفاع مقدس هیچکس گرایشی عمل نکند و همه به این نکته توجه کنند تا افراد برای حفظ دین و وطن جنگیده‌اند و این ارزش دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه چندسال از جنگ گذشته است، تاکید کرد: باید واقعیت‌ها را بگوییم.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 143 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:34

به گزارش گروه ورزشی آنا، مراسم وزن کشی این مسابقات عصر امروز(شنبه) به وقت محلی در شهر آستانه قزاقستان برگزار شد، که در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دور نخست به مصاف دیدار آمان نازار از ترکمنستان می رود و در صورت برتری در دور دوم با پان ژنگ دارنده مدال های طلا و برنز آسیا مسابقه می دهد. نوروزی در صورت برتری در این دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار راویندر از هند و روسلان تساریف کشتی گیر مطرح قرقیزستانی و دارنده مدال های طلا، نقره وبرنز آسیا می رود.

در بالای جدول وزن 66 کیلوگرم که 9 کشتی گیر حضور دارند، نمایندگان قزاقستان، ازبکستان، ژاپن و کره شمالی به مصاف هم می روند.

در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد نیز که 11 کشتی گیر وزن‌کشی کردند.، کمیل قاسمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف کیونگ جین نام از کره جنوبی دارنده مدال برنز آسیا و بازی های آسیایی می رود و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مسابقه ژائو دنگ دارنده مدال برنز آسیا و نفر پنجم جهان و تی کی یاماماتو از ژاپن مسابقه می دهد.، این دو نماینده ایران از ساعت 7:30 صبح فردا(یکشنبه) به مصاف رقبای خود می روند تا در صورت فینالیست شدن سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

امروز در روز دوم این رقابت ها در وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد یوگشوار دات از هند و کاتال یرلان‌بیک از چین با حضور در فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. از حوادث مهم این وزن می‌توان به شکست آدام باتیروف، کشتی‌گیر کهنه‌کار و روسی‌الاصل بحرین که چندی پیش در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلا شده بود در مرحله نیمه‌نهایی مقابل یرلان‌بیک، دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اشاره کرد.

در وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد نیز وزن ماگومد ابراگیموف از قزاقستان و ماگومد موسی یف از قرقیزستان فینالیست شدند و به سهمیه المپیک رسیدند.در وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی دلشاجان توردیف از ازبکستان به همراه کیم هیون وو از کره جنوبی به فینال رسیدند و سهمیه المپیک در این وزن را از آن خود کردند.در وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی نورماخان تینالی‌یف از قزاقستان که موفق به شکست باباجان‌زاده شده بود و مراد رامونوف از قرقیزستان با حضور در فینال موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست سهمیه المپیک را کسب می‌کنند که تاکنون کشورهای ژاپن، قزاقستان، چین و قرقیزستان هر کدام 3 سهمیه و کره جنوبی نیز 2 سهمیه المپیک بدست آورده‌اند و کشورهای هند، ازبکستان نیز هر کدام یک سهمیه را از آن خود کرده‌اند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 135 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:34

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،بهترین گلزنان ایران در سال۹۴ آن‌قدر کارنامه ضعیفی از خو به جا گذاشتند به طوری که در این سال فقط تعداد گل‌های یک نفر از مرز ۲۰ عبور کرد.در این میان و در لیگ برتر که به نوعی آینه تمام نمای فوتبال ایران است با گذشت 23 هفته و انجام 184 بازی تنها 357 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که ثبت میانگین 1/94 در هر بازی خود گواه ضعف فوتبال ایران در امر گلزنی است.

بهترین گلزنان لیگ‌برتر در سال۹۴

۱۶گل: مهدی طارمی(پرسپولیس)

۹گل: لوسیانو پریرا(سپاهان)- مهدی شریفی(سپاهان و تراکتورسازی)- رامین رضاییان(راه‌آهن و پرسپولیس)- آلویس نانگ(فولاد، نفت، تراکتورسازی)

۸گل: کاوه رضایی(ذوب‌آهن)- امید ابراهیمی(استقلال)- حسن بیت‌سعید(استقلال‌خوزستان)- جابر انصاری(گسترش‌فولاد و استقلال)

۷گل: سجاد شهباززاده(استقلال)- مرتضی تبریزی(ذوب‌آهن)- مهرداد محمدی(راه‌آهن)- جلال علی‌محمدی(صبا)- مسعود حسن‌زاده(ذوب‌آهن)

بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا در سال ۹۴

۳گل: بختیار رحمانی(تراکتورسازی)

۲گل: غلامرضا رضایی، وحید امیری، ارسلان مطهری(نفت‌تهران)، لوسیانو پریرا(سپاهان)

یک‌گل: لوسیانو ادینیو، شاهین ثاقبی، مهدی کیانی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان‌جهان، شجاع خلیل‌زاده و مهدی 1شریفی(تراکتورسازی)- مهدی طارمی، محمد نوری(پرسپولیس)- رضا علیاری، لئاندرو پادووانی(نفت‌تهران)- امین جهان‌تیغ(فولاد)- مهدی رجب‌زاده (ذوب‌آهن)

بهترین گلزنان جام‌حذفی ایران در سال ۹۴

۴گل: عیسی آل‌کثیر(نفت‌تهران)- سجاد شهباززاده(استقلال‌تهران)

۳گل: یونس شاکری(پدیده)- مهدی دغاغله(فولاد)- علی زینالی(سایپا)- مهدی شریفی(سپاهان)

۲گل: حسین پاپی، وریا غفوری(سپاهان)- پروپئیچ(استقلال)- مهدی طارمی(پرسپولیس)- محسن یوسفی(پدیده)- حمزه یونس(تراکتورسازی)- مرتضی تبریزی، مهدی رجب‌زاده(ذوب‌آهن)

بهترین گلزنان تیم‌ملی در سال۹۴

بازی‌های تیم‌ملی ایران در سال۹۴ با مصاف‌های دوستانه مقابل شیلی و سوئد آغاز شد و با پیروزی ۶ بر صفر مقابل گوام به پایان رسید. طی این مدت ۱۰بازی ملی برگزار شد و ۲۵گل به ثمر رسید که باز هم مهدی طارمی در صدر گلزنان قرار دارد:

۵گل: مهدی طارمی

۴گل: سردار آزمون

۳گل: مهدی ترابی

۲گل: جواد نکونام- اشکان دژآگه

یک‌گل: وحید امیری- آندو تیموریان- سیدجلال حسینی- مرتضی پورعلی‌گنجی- سعید عزت‌اللهی- کمال کامیابی‌نیا- رامین رضاییان- مسعود شجاعی- کریم انصاری‌فرد

لژیونرهای گلزن ایران در سال۹۴

کریم انصاری‌فرد با ۷گل زده برای باشگاه یونانی‌اش موفق‌ترین لژیونر سال۹۴ در زمینه گلزنی بود. بعد از او سردار آزمون با ثبت ۵گل برای تیم روستوف در رتبه دوم قرار می‌گیرد؛ البته دیگر لژیونرهای ایرانی از جهانبخش گرفته تا احسان حاج‌صفی هم در سال۹۴ پایشان به گلزنی باز شده اما هیچ‌کدام آن‌قدر گل نزده‌اند که بتواند آنها را در رده‌بندی کلی سال۹۴ در رتبه‌های بالا قرار بدهد.

بهترین گلزنان سال۹۴ در مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی

۱- مهدی طارمی با ۲۴ گل

بازیکنی که ۲سال بیشتر نیست در فوتبال ایران چهره شده، با برتری مطلق و با اختلاف زیاد عنوان بهترین گلزن سال۹۴ را از آن خود کرد. مهدی طارمی برای پرسپولیس ۱۶گل در لیگ‌برتر، ۲گل در جام‌حذفی و یک‌گل در لیگ قهرمانان آسیا زد. کارنامه او در بازی‌های ملی هم در بدو ورودش به جمع شاگردان کی‌روش کاملا درخشان بود و ۵گل حاصل کار او در ۷مسابقه‌ای بود که برای تیم‌ملی به میدان رفت. او در مجموع ۲۴گل زد تا تعداد گل‌هایش تقریبا دوبرابر نفر دوم باشد.

۲- مهدی شریفی با ۱۳ گل

دومین گلزن برتر سال۹۴ از اصفهان آمده و این روزها در تبریز خدمت سربازی را می‌گذراند. شریفی برای سپاهان ۸گل در لیگ و ۳گل در جام‌حذفی زد. او از زمان حضور در تراکتورسازی هم یک‌گل در لیگ‌برتر و یک‌گل در لیگ قهرمانان آسیا زده است؛ به این ترتیب، با ۱۱گل برای سپاهان و دوگل برای تراکتور، این مهاجم ۱۳گله شده و پشت سر مهدی طارمی می‌ایستد.

۳- سجاد شهباززاده با ۱۱ گل

بهترین گلزن استقلال در دو فصل اخیر با ثبت ۱۱گل، سومین گلزن برتر ایران در سال۹۴ بود. شاید اگر کی‌روش هم به اندازه مربیان استقلال به او اعتماد می‌کرد، سجاد می‌توانست تعداد گل‌هایش را با چند گل ملی از این هم بالاتر ببرد. شهباززاده از ۴گلی که در جام‌حذفی این فصل به ثبت رسانده، سود زیادی برد و با احتساب ۷گل لیگ‌برتری‌اش ۱۱گله شد. مساوی با شیمبای برزیلی و پشت سر طارمی و شریفی.

۴- لوسیانو پریرا با ۱۱ گل

این برزیلی موفق، یک نیم‌فصل کامل از میدان به دور بود وگرنه لابد آن‌قدر گل می‌زد که مهدی طارمی را هم برای کسب عنوان برترین گلزن به دردسر می‌انداخت. پریرا در ۸هفته پایانی لیگ قبلی ۶گل زد و بهار خوبی را سپری کرد. در ابتدای لیگ جدید به ‌خاطر مشکلاتی در قراردادش پشت خط ماند و وقتی بعد از ۱۷هفته به میدان برگشت، در ۶بازی لیگ ۳گل و در دو بازی آسیایی دو گل به اندوخته‌اش اضافه کرد. او بهترین گلزن خارجی فوتبال ایران در سال۹۴ بود. حتی از ادینیو هم بهتر!

۵- رامین رضاییان با ۱۰ گل

تعجب نکنید. مدافع راست پرسپولیس و تیم‌ملی پنجمین گلزن برتر فوتبال ایران در سال۹۴ بوده. رضاییان سال۹۴ را با ۱۰گل زده برای راه‌آهن، پرسپولیس و تیم‌ملی به پایان برد اما بیشترین تکیه او روی گل‌هایی است که در هفته‌های پایانی لیگ گذشته برای راه‌آهن زده بود. او ۶گل برای راه‌آهن، ۳گل برای پرسپولیس و یک گل هم برای تیم‌ملی زد.

۶- سردار آزمون با ۹ گل

شاید اگر مصدومیت به سردار اجازه می‌داد بازی‌ها و گل‌های بیشتری از او در سال۹۴ می‌دیدیم. اما جوان ‌اول فوتبال ایران، بازی‌های زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و درنهایت با ثبت ۵گل برای روستوف و ۴گل برای تیم‌ملی روی عدد۹ متوقف ماند و دورقمی نشد.

۷- آلویس نانگ با ۹ گل

با گل‌هایی که او در هفته‌های پایانی فصل گذشته برای فولاد زد به نظر می‌رسید فصل درخشانی را در لیگ پانزدهم در پیش داشته باشد؛ اما با انتقال به نفت‌تهران ستاره اقبال او تا حدود زیادی افول کرد و تعداد گل‌هایش به انگشتان دو دست نرسید. در جمع برترین گلزنان سال، نانگ تنها کسی است که برای ۳باشگاه مختلف گلزنی کرده است.

۸- کاوه رضایی با ۹ گل

مهاجمی که معمولا در لیست کارلوس کی‌روش حضور دارد، طبعا نباید از جمع برترین گلزنان ایران بیرون مانده باشد. کاوه رضایی با لباس ذوب‌آهن ۷گل در لیگ‌برتر زد و یک‌گل در جام‌حذفی که اتفاقا تک‌گل او در فینال این جام به ثمر رسید و برد ذوب‌آهن مقابل نفت را شیرین‌تر کرد.

۹- جابر انصاری با ۹ گل

او فصل قبل برای گسترش‌فولاد خیلی خوب گل می‌زد و این فصل هم برای استقلال بد گل نزده. جابر ۳ گل برای گسترش زد و ۶گل برای استقلال که مهم‌ترین آنها مقابل پرسپولیس در داربی تهران به ثمر رسید. البته بعید است در جای دیگری از دنیا یک بازیکن بتواند با ۹گل زده در جمع گلزنان برتر سال قرار بگیرد ولی اینجا ایران است و همه‌چیز با کمترین امکانات، ممکن می‌شود!

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 162 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 19:34

دکتر مازیار نوعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان اینکه مهندسان مشاور در حال تهیه نقشه طرح شفا ماهشهر هستند، خاطرنشان کرد: «با موافقت دکتر میرزاده قرار است در شهرک فناوری آزاد برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه مسکن ساخته شود که ما این موضوع را در نقشه‌کشی لحاظ کرده‌ایم.»

وی درباره عملکرد یک ساله واحد ماهشهر در سال 94، اظهار کرد: « در سالی گذشت، تائیده راه‌اندازی مرکز رشد واحد ماهشهر از پارک علم و فناوری اهواز اخذ شد و مراحل پایانی اخذ مجوز از وزارت علوم انجام شده است که امیدواریم سال 95 بتوانیم کلنگ‌زنی این مرکز را انجام بدهیم.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با بیان اینکه 70 رشته در واحد ماهشهر فعال است و 6 رشته آن مربوط به دوره دکتری تخصصی است، گفت: «سال 94 در حوزه گسترش تحصیلات تکمیلی توانستیم مجوز 8 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته جدید کارشناسی را اخذ کنیم.»

سال 94 در حوزه گسترش تحصیلات تکمیلی توانستیم مجوز 8 رشته کارشناسی ارشد و 2 رشته جدید کارشناسی را اخذ کنیم

به گفته وی مرکز هندیجان دانشگاه آزاد اسلامی نیز زیر نظر واحد ماهشهر با 5 رشته گرایش فعال است.

نوعی درباره فعالیت عمرانی این واحد در یک سال گذشته اظهار کرد: «در حوزه عمرانی تلاش کردیم تا کارهای تعمیر و نگهداری انجام شود و یکی از خوابگاه‌های دانشجویی که بلااستفاده مانده بود را با کسب مجوز از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی به هتل تبدیل کنیم.»

سرپرست واحد ماهشهر افزود: «این واحد یک آزمایشگاه در مرکز شهر داشت که برای تبدیل به احسن این مرکز، تجیهزات آن را به واحد انتقال دادیم و قرار است به‌منظور درآمدزایی در راستای کاهش وابستگی به دانشجویان، محل آزمایشگاه با مشارکت بخش خصوصی به مجتمع تجاری و اداری تبدیل شود.»

وی درباره سایر فعالیت‌های این واحد برای تحقق درآمد 16درصدی از محل غیر شهریه‌ای در سال 94 به آنا گفت: «با توجه به وجود رشته‌های فنی و پتروشیمی در واحد ماشهر، سالی که گذشت، 700 میلیون تومان درآمد از محل قراردادهای برون دانشگاهی عاید این واحد شد علاوه بر این نیز مرکز آموزش‌های کوتاه مدت را با موافقت سازمان مرکزی راه‌اندازی کرده‌ایم تا بتوانیم کلاس‌های زبان، کامپیوتر، نقشه‌کشی و... را برای غیر دانشجویان برگزار کنیم و از این محل برای واحد درآمدزایی داشته باشیم.»

نوعی ابراز امیدواری کرد که مرکز رشد این واحد سال 95 به بهره‌برداری برسد تا واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در این مرکز مستقر شوند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 130 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:28

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، این درحالی است که خبرهای اولیه از این حادثه به نقل از برخی مقامات روسی، آمار مسافران خارجی هواپیمای مسافربری بویینگ 737 که در فرودگاه راستف نادانو سقوط کرد را 11 نفر اعلام کرده بودند.

این گزارش به نقل از یک مقام اورژانس روسیه اعلام کرد که به غیر از 46 روسی، 7 تن اوکراینی، 2 تن اسپانیایی، 2 نفرهندی، و از کشورهای قبرس، ازبکستان، قرقیزستان، کلمبیا و جزایر سیشل نیز یک تن در این حادثه قربانی داشتند.
ایتارتاس در گزارش دیگری به نقل از یک مقام سفات قبرس در مسکو، خلبان این هواپیمای بوئینگ را قبرسی معرفی کرد که با نزدیک به شش هزار ساعت پرواز حتی از مهارت کامل برای کنترل هواپیما در شرایط بحرانی نیز برخوردار بوده است.
از 46 تبعه روسی این حادثه نیز، 42 نفر از منطقه روتسوف، 2 تن از ولگاگراد و یک نفر نیز کراسنودار و یک نفر نیز از منطقه کومی هستند.
هواپیمای مسافربری بویینگ در حالی که حدود دو ساعت دور فرودگاه راستف نادانو (به دلیل شرایط نامساعد جوی) می چرخید، هنگام فرود در فرودگاه با باند فرودگاه برخورد کرد و منفجر شد و قطعات هواپیما تا شعاع یک کیلومتری پخش شد.
این سانحه هوایی ساعت 3 و 40 دقیقه بامداد امروز شنبه به وقت مسکو رخ داد و گفته می شود علت سقوط هواپیما شرایط نامساعد جوی بوده و هنگام سانحه در شهر راستف نادانو باران می بارید و سرعت باد به 22 متر در ثانیه رسیده بود. اکنون فرودگاه راستف نادانو فعالیت ندارد و چندین پرواز فرودگاه به تاخیر افتاده است.
در حادثه سقوط هواپیمای بویینگ در راستف نادانو 55 مسافر هواپیما و هفت خدمه جان خود را از دست داده اند.
در ضمن ایتارتاس در خبر دیگری، همه هفت خدمه پروازی از جمله خلبان این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی «فلای دوبی» FlyDubai را از اتباع کشور امارات عربی متحده معرفی کرده بود.
در همین حال، خانم «ایرینا چتورتاکووا» سخنگوی استاندار استان راستف به خبرنگاران گفت که مسافران هواپیما شامل چهار کودک، 18 مرد و 33 زن بودند که شماری از آنها را گردشگرانی تشکیل می دادند که از سفر گردشگری در امارات بازگشته بودند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 146 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:28

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بنابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور سامانه بارشی تازه‌ای از فردا (یکشنبه) وارد کشور می‌شود که با ورود آن از شمال غرب شاهد بارش برف و باران در غرب، جنوب غرب،شمال غرب و نیمه غربی البرز خواهیم بود.

این سامانه که تا اواسط هفته در کشور فعال است رفته رفته شمال شرق کشور را در برگرفته و به‌تدریج از کشورمان خارج خواهد شد؛دست آورد این سامانه بارش برف و باران در بخش‌هایی از مناطق غربی کشور است.

بنابر پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی وزش باد نیز در طی ساعات آینده شهرهای تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان را در بر می‌گیرد؛ همچنین وزش باد جنوبی به دریای عمان و خلیج فارس خواهد رسید و موجبات افزایش دما را فراهم می‌آورد.

ورود گرد و غبار و وزش باد در استان سیستان و بلوچستان و جنوب غرب کشور دیگر پدیده‌ای بود که سازمان هواشناسی پیش‌بینی آن را انجام داد و از قوع آن در ساعت‌های آتی خبر داد.

استان تهران نیز به غیر از وجود باد، هوایی صاف تا کمی ابری را در ساعت‌های آینده دارد و از اواخر وقت فردا(یکشنبه) بارش‌های پراکنده باران آغاز خواهد شد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 111 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 18:28

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، ساعت 10 صبح امروز، مسوولان بیمارستان سینا تهران در تماس با کلانتری از مرگ یکی از مجروحان حادثه انفجار بازار خبر دادند.

به دنبال این خبر، بازپرس سعید احمدبیگی در جریان ماجرا قرار گرفت. بررسی های اولیه نشان می داد زن 54 ساله ای که در انفجار مغازه طلافروشی در بازار مجروح شده و به بیمارستان انتقال داده شده بود، بر اثر صدمات وارد از این حادثه جان خود را از دست داده است. بازپرس جنایی دستور تحقیقات لازم در این رابطه را صادر کرد.

در انفجار مغازه طلافروشی در بازار تهران که عصر چهارشنبه گذشته رخ داد، 39 نفر مجروح شدند. پس از این حادثه فرمانده ناجا از بازداشت یک نفر در این رابطه خبر داد. سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت نیز علت حادثه را انفجار مواد شیمیایی که در نارنجک استفاده می شود اعلام کرد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 133 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:57

به گزارش گروه ورزشی آنا،کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد مذاکراتی را با نمایندگان دولت کویت در مقر سازمان ملل متحد داشته است تا تعلیق کمیته ملی المپیک این کشور را رفع کند اما دولت کویت 2بار از امضای توافق نامه خودداری کرده است.

بیری میرو نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک در مصاحبه با رویترز گفت: در پایان ماه ژانویه ما به همراه دو نماینده دولت کویت مذاکراتی را برای رفع تعلیق کمیته ملی المپیک این کشور انجام دادیم. این مذاکرات در ژنو در سازمان ملل متحد برگزار شد تا آنها شاهد آن باشند.

وی افزود: این مذاکرات 5 روز طول کشید و با دو نماینده دولت کویت به توافقاتی رسیدیم که قوانینی را در کمیته ملی المپیک این کشور تغییر دهند، اما در هر دو بار که به توافق رسیدیم از دولت کویت یادداشت هایی از سوی دولت به آن نمایندگان رسید تا این توافق نامه را امضا نکنند.

کمیته ملی المپیک کویت در ماه اکتبر گذشته به خاطر دخالت های مستقیم دولت به امور آن از سوی کمیته بین المللی المپیک تعلیق شد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 128 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:57

به گزارش گروه ورزشی آنا،رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک در حالی از روز گذشته در آستانه قزاقستان آغاز شده است که تیم کشتی ‌‌آزاد کشورمان برای کسب یک سهمیه باقیمانده ساعت 5 بامداد امروز به وقت قزاقستان به آستانه محل برگزاری مسابقات رسید.

رسول خادم و امیر توکلیان به همراه کمیل قاسمی وارد محل برگزاری مسابقات شدند، اما متأسفانه چمدان لباس‌های کمیل قاسمی گم شد و مربیان تیم ملی به دنبال تهیه کفش و لباس برای قاسمی به منظور حضور در مسابقات هستند.

کمیل قاسمی عصر امروز برای وزن‌کشی روی باسکول می‌رود تا رقابت خود را از فردا با حریفان آغاز کند.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 132 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 16:57

شب گذشته آخرین برنامه نود در سال 94 با حضور جناب خان برگزار شد. واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:46

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، امروز (شنبه) 29 اسفند هوای تهران سالم است و شاخص کیفیت هوا روی عدد 42 قرار گرفته است.

کیفیت هوای امروز نسبت به روز گذشته 2 واحد افزایش داشته است اما هوا هم چنان در شرایط سالم قرار دارد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 122 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:46

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی عابدزاده اظهار کرد: بعد از اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، قیمت شرکت‌های مختلف هواپیمایی از سوی بازار و بر مبنای رقابت سالم ایرلاین‌ها با یکدیگر تعیین می‌شود.

وی درباره نظارت بر نرخ بلیت‌ پروازهای داخلی در نوروز با توجه به اجرای آزادسازی قیمت‌ بلیت هواپیما از آذرماه ۹۴ تصریح کرد: با پایش نرخ بلیت شرکت‌های مختلف هواپیمایی، به رغم اجرای آزادسازی قیمت بلیت و با توجه به آغاز پروازهای نوروزی و افزایش تقاضا، نرخ‌ها معقول و رضایتمند است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: بعد از اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، قیمت شرکت‌های مختلف هواپیمایی از سوی بازار و بر مبنای رقابت سالم ایرلاین‌ها با یکدیگر تعیین می‌شود که به تدریج اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما در چارچوب استاندارد خود قرار خواهد گرفت.

وی به تشدید تقاضا برای سفر در ایام نوروز و به تبع آن افزایش پروازها در تعطیلات نوروزی نسبت به سایر روزهای سال اشاره کرد و افزود: به دلیل همین رشد تقاضا علاوه بر انجام پروازهای برنامه‌ای طول سال، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای ایام نوروز مجوزهای لازم برای ایرلاین‌ها به منظور انجام پروازهای فوق‌العاده صادر شده است تا بتوان بخشی از افزایش تقاضا در این بازه پرمسافر را مدیریت کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های هواپیمایی بنا به میزان ظرفیت صندلی ناوگان موجود، نسبت به ارسال تقاضاهای خود به سازمان هواپیمایی کشوری برای انجام پروازهای فوق‌العاده در مسیرهای پرمسافر اقدام کردند و سازمان هواپیمایی کشوری نیز طی همکاری با شرکت‌ فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی در حوزه ظرفیت فرودگاه‌ها، با تقاضاهای دریافتی از سوی ایرلاین‌ها موافقت کرد.

عابدزاده درباره رعایت حقوق مسافران در پروازهای داخلی نیز عنوان کرد: در این زمینه در اوایل سال ۹۴ دستورالعمل رعایت حقوق مسافر در پروازهای داخلی در شورایعالی هواپیمایی با ریاست وزیر راه و شهرسازی به تصویب رسید تا حقوق مسافران در مقابل تاخیرهای پروازی یا ابطال پروازها مشخص شود.

وی خاطر نشان کرد: طبق گزارشات دریافتی بعد از تصویب دستورالعمل حقوق مسافر در پروازهای داخلی در صورتی که مسافران با تاخیرهای پروازی غیرمعقول مواجه شدند و برای دریافت حقوق خود به ایرلاین مربوطه مراجعه کردند، خسارات لازم بر اساس آنچه که در دستورالعمل حقوق مسافر درج شده به آنها پرداخت شده است ضمن اینکه سازمان هواپیمایی رعایت حقوق مسافران پروازهای داخلی از سوی ایرلاین‌ها در نوروز را مجددا مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 134 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 15:46

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در رقابت های روز دوم 16 نفر از ملی‌پوشان کشورمان به مصاف حریفان رفتند که 9 نفر از آنها موفق به کسب مدال و سایر نفرات موفق به کسب عناوین چهارم تا ششم به شرح زیر شدند:

* محمد فتحی گنجی، مدال طلا ماده پرتاب دیسک، کلاس F46 با رکورد 35 متر و 3 سانتیمتر

* اسداله عظیمی، مدال طلا ماده پرتاب وزنه، کلاس F53 با رکورد 7 متر و 36 سانتیمتر

* شهلا حدیدی، مدال طلا ماده پرتاب نیزه، کلاس F54 با رکورد 13 متر و 11 سانتیمتر

* محمد بسحاق، مدال نقره ماده پرتاب دیسک، کلاس F54 با رکورد 15 متر و 16 سانتیمتر

* فاطمه ابراهیمی، مدال نقره ماده پرتاب وزنه کلاس F47 با رکورد 6 متر و 22 سانتیمتر

* عبدالنبی نواصر، مدال نقره ماده پرتاب دیسک کلاس F44 با رکورد 38 متر و 30 سانتیمتر

* الهام صادقی، مدال نقره ماده پرتاب نیزه، کلاس F54 با رکورد 13 متر و یک سانتیمتر

* شهرام حسن پور، مدال برنز ماده پرتاب دیسک، کلاس F44 بارکورد 34 متر و 15 سانتیمتر

* ژیلا یوسفی، مدال برنز ماده پرتاب وزنه، کلاس F41 با رکورد 5 متر و 25 سانتیمتر

* طیبه رجب زاده، مقام چهارم ماده پرتاب نیزه، کلاس F55 با رکورد 12 متر و 18 سانتیمتر

* عباس دانش نیک، مقام چهارم ماده پرتاب وزنه ، کلاس F54 با رکورد 6 متر و 16 سانتیمتر

* مهسا روشنایی، مقام چهارم ماده دو 400 متر، کلاس T12 با رکورد یک دقیقه و 13 ثانیه و 80 صدم ثانیه

* بتول جهانگیری، مقام چهارم ماده پرتاب وزنه، کلاس F33 با رکورد 4 متر و 71 سانتیمتر

* فرشته مرادی مقدم، مقام پنجم ماده پرتاب وزنه، کلاس F44 با رکورد 5 متر و 40 سانتیمتر

* بهمن انصاری، مقام پنجم، ماده دو 400 متر، کلاس T37 با رکورد 1 دقیقه و 2 صدم ثانیه

* رضا حیدری، مقام ششم ماده پرش طول، کلاس T36 با رکورد 4 متر و 81 سانتیمتر

با احتساب 7 مدال روز اول، کاروان ایران در مجموع تا کنون موفق به کسب 16 مدال رنگارنگ شامل 7 طلا، 5 نقره و 4 برنز شده است.

رقابت‌های بین الملی دوومیدانی معلولین فزاع با حضور 680 ورزشکار از 49 کشور جهان از 27 اسفند تا یکم فروردین ماه به میزبانی کشور امارات برپاست.

کاروان ایران با 43 ورزشکار در این رویداد بزرگ ورزشی که پس از پارالمپیک و مسابقات جهانی، سومین مسابقه بزرگ در دوومیدانی معلولین به شمار می‌رود، حضور یافته است.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 147 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:36

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، متن پیام نوروزی محمدرضا عارف خطاب به هموطنان کشورمان به این شرح است:

نوروز که هر ساله در آغاز فصل بهار توسط میلیون‌ها انسان از حوزه تمدنی ایران باستان و غرب آسیا تا مرکز و جنوب آن، بالکان و دیگر مناطق دنیا به‌ویژه در ایران سرافراز جشن گرفته می‌شود، پیام‌آور احترام، درک متقابل و صلح برای همه مردان و زنان است.

نوروز هرچند تمثیلی از حضور پر برکت بهار و آمدن سالی جدید و سرشار از امید و نشاط است، اما بی‌شک در ورای این مفهوم اشاره‌گر سنت دیرپا و فرهنگ بی‌بدیل صلح‌طلبی، مهربانی، انسان‌دوستی و خدامحوری ملت بزرگ و سرفراز ایران اسلامی است. برای ایرانیان عید نوروز موسم جشنی است که عصاره آن کنار گذاردن دشمنی‌ها، کدورت‌ها و نامهربانی‌هاست. هزاران سال است که پیام صلح و نوع‌دوستی شما مردم غیور در شکل این جشن بزرگ، بشریت را مبهوت خود ساخته و نام ایرانی مسلمان را در سراسر جهان با انسان‌دوستی توحیدی، اعتقاد قلبی به ضرورت حاکمیت صلح و آرامش و تلاش برای دستگیری محرومان و مستضعفان عالم قرین می‌سازد.

در سالی که گذشت حوادث تلخ و شیرینی در کشور ما رخ داد که بی‌شک یکی از تلخ‌ترین این حوادث درگذشت شماری از حجاج ایرانی در حادثه دهشناک منا بود که بر خودم واجب می‌دانم بار دیگر با خانواده‌های محترم درگذشتگان ابراز همدردی کنم. برخی از بزرگان ما در طول سال گذشته از میان ما رفتند که برای همه این عزیزان علو درجات را از خداوند سبحان مسألت دارم.

به نظر می‌رسد در کنار تمام موفقیت‌های ملت و دولت ایران در سال گذشته، به سرانجام رسیدن پرونده هسته‌ای ایران بعد از قریب به ١٢ سال اتفاق مبارک و شیرینی بود که صلح‌طلبی ملت ایران را به اثبات رسانید. باید از همه کسانی‌که در به سرانجام رسانیدن این پرونده تلاش کردند به‌ویژه از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی ملت بزرگوار از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و دیپلما‌ت‌های زبده و پرتلاش مان تشکر و قدردانی کنم.

انتخابات هفتم اسفند هم بی‌شک یکی از دیگر از دستاوردهای شیرین و ماندگار برای نظام بود. مشارکت کم‌نظیر مردم بزرگوار ما در این انتخابات مطمئنا پشتوانه محکمی برای نظام اسلامی است و امید میرود مسئولان محترم قدردان این مردم وظیفه شناس باشند. بر خودم واجب می‌دانم از خواهران و برادران اصلاح‌طلبم در سراسر کشور به‌ویژه بزرگان اصلاح‌طلب از جمله حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سیدمحمد خاتمی که مردم را برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند و سهم بسزایی در خلق این حماسه داشتند تشکر و قدردانی کنم و ان شالله در مرحله دوم انتخابات هم شاهد حضور بانشاط مردم در انتخابات باشیم.

امیدوارم در سال ٩٥ دولت با همکاری مجلس دهم، گام‌های بلندی در راه شکوفایی اقتصاد و مقابله با فقر، فساد، تبعیض و کاهش آسیب‌های اجتماعی بردارد.

ای دگرگون‌کننده قلب‌ها و چشم‌ها

ای گرداننده و تنظیم‌کننده روزها و شب‌ها

ای تغییر‌دهنده حال انسان و طبیعت

حال ما را به بهترین حال دگرگون فرما

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:36

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در پیام توئیتر خود نوشت: اگر «انقلاب» را در ایجاد تحول بدانیم،‌ ظریف بهترین نماد انقلابی‌گری است.

واران...
ما را در سایت واران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار varan بازدید : 125 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:36